dilluns, de maig 05, 2014

Dinar de celebració dels 50 anys de Covides

Vaig anar al dinar de celebració dels 50 anys de Covides. He de dir que em va semblar un acte molt digne i voldria felicitar als que ho van tirar endavant.Cal reconèixer la bona feina. Em van agradar els parlaments, em va agradar el menjar, em va agradar molt el vi blanc, em va agradar el servei i em va agradar tot plegat. Per tant també cal felicitar al servei perquè no era tasca fàcil donar de menjar a tanta gent. 

Em va fer gràcia el moment del tall del pastís, ens aquells moments em va semblar que era a una boda gai, hahahaha, només faltava el petó, hahaha. Cal dir que el pastís també era suprem. 

Només voldria fer notar una cosa que no em va acabar de fer el pes, i va ser que hi havia masses convidats relacionats amb la política, de fet podríem haver estalviat el cobert ja que seria bo no oblidar que qui paga  és el soci i tot plegat perquè la junta poguí especular i quedi bé davant de tots aquests pocavergonyes que es van venir a afartar a la nostra esquena.