dilluns, de juliol 13, 2015

Mercat del Préssec d'Ordal

 La gent ho ha de saber

Per sort molta gent va poder veure el trist espectacle que feia el Mercat del Préssec d'Ordal aquest cap de setmana amb les parades dividides entre bons (a l'ombra i fresca dels arbres de la plaça) i els dolents (castigats a ple sol a l'espai de terra).

Ni jo ni ningú entén quin perjudici produeix la nostra presència. Vaig parlar amb un munt de coneguts que s'atansaven i cap va trobar lògica aquesta divisió absurda com si uns fossin millors que els altres. Vaig sentir opinions de tots els gustos, uns més prudents manifestaven la seva "tristesa i decepció" per aquesta divisió i altres més arrauxats expressaven la seva indignació amb un "Són uns fills de p..." . Però vull ressaltar que cap de la vintena llarga de persones que vaig parlar va trobar bé aquesta fracció.


Ara mateix no sé com acabarà aquest conflicte, però acabi com acabi crec que el poble té dret a saber de la maldat d'aquesta agrupació, perquè s'ha de ser dolent, s'ha de ser malvat, s'ha de ser molt mala persona creure's amo i senyor d'una plaça que és pública i és de tots, a més cal afegir que aquesta associació mai dels "mais" a aportar cap benefici a l'Ajuntament, que és la casa de tots, i sempre ha exigit que aquesta administració i aboqués milers i milers d'euros. Per tant, és de justícia que el poble ho conegui de primera mà. M'hi comprometo!