dimarts, de setembre 08, 2020

Des de la veracitat i rigor *

En temps de verema vaig a descarregar a la cooperativa el raïms que la "colla" em collit. Bé de fet una "colla" que normalment és un de sol o en el millor dels casos de dos. Per tant els raïms són més aviat pocs, però bé com el tractor tampoc és gran no desentona, i si desentonés tampoc m'importaria gaire, o més aviat gens, així que porto els raïms que porto i al que no li agradi senzillament s'ha de fotre perquè a mi em deixa ben indiferent. A vegades trobes pel camí d'anar al celler o al mateix celler algun megatractor amb milers de quilos de raïm (quasi sempre en mal estat) que es pensen que són alguna cosa per anar amb aquelles "bèsties" tan grosses. I d'alguna manera sembla que et menystinguin, però francament a mi em fan llàstima perquè sempre penso que ja tenen prou pena d'haver-se de refiar dels lliuraments que els hi farà la cooperativa per passar l'any. I penseu que quan més gran és el remolc i tractor, més llarg trobaran l'any, i si a més el míldiu o el porc han fet minvar la collita posa't a punt que l'any es farà etern.  

*Quan editava el Recull sempre recordava als lectors que les informacions es basaven en la veracitat i el rigor informatiu. M'agradava deixar-ho clar. I avui ho aprofito com a títol d'aquest humil post. En fi tot plegat paraules. Oh! just ara sona Words una cançó  sempre bonica d'escoltar; vaja casualitat.