dijous, d’octubre 01, 2020

Estafa als iaios

 No em veig capaç d'enganyar iaios. Així de senzill! Els meus pares eren gent humil, no vaig poder heretar cap copiós patrimoni, però sí que vaig heretar un bon exemple, una manera de fer i una educació en valors cristians que valen més que la millor herència. Per tant queda clar que em veuria incapaç d'abusar de la bona fe d'aquests iaios que els pobres no saben ni cap a quin cantó pentinen la clenxa ni si porten clenxa ni si tenen cabells per pentinar cap clenxa, però sigui com sigui la cooperativa els deixa ben clenxinats a ratlla. Amb el 35% de descompte si fan bon vi, sens dubte que sí. Quina vergonya aprofitar-se de gent vulnerable. Esperem que els sindicats de pagesos facin alguna cosa, però molt em temo que no.

Em sembla que alguns haurien de buscar el significat de les paraules: Cooperativa, cooperar, cooperativisme.