dimecres, de març 17, 2021

Així anem

Ahir vaig veure per la televisió de Vilafranca a un tal Ramon (de cognom) que l'entrevistaven sobre el mural d'aquell edifici del mig de Vilafranca que ara no sé com la gent el coneix, però jo en dic el "seguro" haha. Doncs bé, es veu que l'han repintat. Fins aquí tot correcte. Però a l'entrevista va fer esment al vaig preu del raïm. Però el que no va dir és que va ser de la junta de Covides almenys vuit anys i aleshores eren ell/ells els que havien de pagar i us puc ben assegurar que els socis cobraven una merda com sempre. 

I després mirant un programa foten un anunci on torna a sortir amb una colla caminant per una vinya fent propaganda perquè el voteu. hahaha. Sí ara mateix vaig a votar! hahaha. Doncs aquest una vegada va tenir la santa barra de dir públicament contestant una meva intervenció a l'assemblea de Covides que pagaven  més que ningú.

De fet els d'Unió de Pagesos sempre han subministrat càrrecs per la política municipal i a les cooperatives. I així estem! 

Mira ara sona aquesta cançó