dijous, de setembre 09, 2021

Cop d'ull a la revista de Covides

 Tinc a les mans la nova revista del trimestre. 

Començo per la tercera pàgina amb el Pla Director 2020-2025, bé, seré prudent i no donaré la meva opinió ni per bé ni per mal. La quarta pàgina hi ha uns breus que tampoc mereixen la meva atenció. Passo a la primera pàgina on el President fa un escrit. Entre altres qüestions ens parla que la investidura del President de la Generalitat es va fer el brindis amb un cava nostre. Així va Catalunya!!!!!!!!!

Bé finalment hem arribat a la segona pàgina on entrevisten a un soci. Últimament treuen socis desesperats que no sabien on dur els raïms i van veure que l'única sortida era la cooperativa. Justament aquest nou soci el conec de fa anys. Havia estat "cabecilla" dels del mercat del préssec de Sant Pau i es pensaven que la plaça on venien els préssecs era seva i es dedicaven a mal parlar, a les reunions amb l'Alcalde, dels artesans que volien participar al mercat setmanal i en concret a mal parlar de mi. Quins collons! Fins i tot un de l'ajuntament em va preguntar: "Què els hi has fet a aquests del préssec?" Cosa que ja m'agradaria saber a mi perquè renoi quin odi! 

En fi que hi fotrem: Covides són aquests i amb aquests bous han de llaurar! I així els hi va!!!

----------------

Canviant de tema he acabat la verema sense cap novetat destacable, tot ha anat rodó per part dels treballadors del celler només vull felicitar-los per la seva professionalitat i bon fer. Queda dit!

Cançó