dilluns, de desembre 20, 2021

 Si no ho vaig entendre malament enguany ja porten 30 edicions de la marató de TV3. Em sembla bé que qui vulgui donar els seus diners ho faci. Amb els seus diners cadascú fa el que vol i si és per una causa bona molt millor.

Però totes aquestes investigacions ja haurien de venir per defecte amb els impostos que paguem. I que consti que paguem molts impostos i encara de tant en tant ni afegeixen algun com ara el de CO2 dels cotxes. Perquè es veu que no arriben els diners per tots els aparells dels partits endollats a l'administració que cada any van ampliant les plantilles de paràsits assessors. Per, tant, queda més que clar que jo no he fet cap aportació a aquesta marató ni a cap altra directament, altra cosa és que indirectament alguna compra hi destinin un percentatge, això potser sí, però que consti que he posat sense tenir-ho massa clar.

VULL DEIXAR DIT QUE NO HE COL·LABORAT MAI DE LA VIDA AMB CAP MARATÓ I N'ESTIC MOLT ORGULLÓS.
Ja col·laboro generosament amb fundacions pro-vida i encara n'estic més satisfet de fer-ho!


I molt Bon Nadal !!!

Notícies - La festa del Tió i concerts de Nadal, algunes de les propostes  per fer avui a Sant Cugat