dimarts, de juliol 26, 2022

Ep!



 He d'admetre que en el transcurs d'aquest últim any he estat més vegades al mercat de Ceret que no pas al mercat de Vilafranca, encara que aquest el tinc al costat de casa. Entre que m'agrada xerrar en català amb aquells pagesos del nord i que l'autopista és de franc ha anat així. Però el passat dissabte vaig anar al mercat de Vilafranca i ep! sorpresa! no m'ho esperava, veig el president de la cooperativa sota un tendal venent verdures. He d'admetre que no la sabia aquesta faceta seva de verduler*. Acostumat a veure'l a sobre aquella tarima controlant les assemblees em va semblar que l'home també era humà i baixava a trepitjar el carrer com tots. En fi no seré jo qui el critiqui, ja que també he passat calor i fred a mercats i fires, ben el contrari, em va fer la impressió que feia cara de felicitat i tot ;)

* En el bon sentit sens dubte :)

 


Enllaç recomanat