dimecres, de novembre 09, 2022

No et deixis enganyar

 Avui ja he vist que feien propaganda del Gran Recapte que en els propers dies es portarà a terme com cada any per aquestes dates. Evidentment jo no dono mai res. Per la senzilla raó de que no estic disposat de que em prenguin el pèl, així de senzill. 

Tant el Gran Recapte com la Marató són dues de les més gran enredades a la població al mateix nivell que el "procés", per tant si tu et vols deixar enredar siguis ben generós que després ja és riuran de la teva bona fe i ja veuràs la cara de retardat que et quedarà, ... que ni tu mateix et reconeixeràs, haha. Jo personalment ajudava en anys anteriors a Càritas, però ja no ho faig perquè jo no vull fer sacrificis per ajudar a ganduls i aprofitats que tenen com a sistema viure de les ajudes.  Ah i després es queixen que si sempre els hi donen macarrons o que si la llet no volen marques blanques. Per tant el donar s'ha acabat. Sempre poden anar a la mesquita o que vagin al local de Podemos a veure que els hi donen, hahaha. 

De fet és ben curiós els que més parlen dels pobres (Cup i Podemos) no hi veuràs mai ningú que hi faci cua per arreplegar alguna cosa en canvi  a les esglésies que tan critiquen si que hi ha gent esperant. Curiós, ben cert.