dilluns, de gener 30, 2023

Covides disabte 28 de gener

 Estic feliç d'haver assistit a l'assemblea de Covides d'aquest passat dissabte! Bé és un dir, tampoc ens emocionem!. De fet en el transcurs de la tarda em va passar pel cap que era urgent que em donés de baixa i no haver d'aguantar tants incompetents haha. De fet és un clàssic, un veritable clàssic com aquest:


És tan previsible tot plegat, comença amb un cert retard, informe de l'auditor que no llegeix els "ratios" amb la qual cosa ningú entès ni fava. Després canvis a la junta previsibles, també molt típic va ser la clàssica "fallada" informàtica que no es troba un arxiu que ningú va introduir, haha. Tot plegat la paròdia del funcionament d'una cooperativa que no funciona. 

Anècdotes a part destacaria tres punts: Repàs a la liquidació (que no van fer), inversions i projecte energètic. 

  • No és va parlar de la liquidació passada, per la senzilla raó que era vergonyosa i la van inflar amb fons de la venda de les accions de l'alcoholera per intentar de maquillar els resultats. La paraula "maquillatge" traduïda a al bonic idioma italià es diu "trucco" i aquest "trucco" el volien amagar. Com sempre penós i ridícul com la liquidació que en el meu cas ni a 30 miserables cèntims a pogut arribar. Diuen que la propera liquidació arribarà a 40, caldrà veure quin nou "trucco" ens tenen preparat.
  • Tenim pràcticament un préstec retornat, seria bona notícia, però com no se'n poden estar ja tenen una cascada d'inversions (amb l'excusa de que estaran subvencionades) que ens tornaran fer arrossegar el cul per terra uns quants anys més. 
  • Respecte el projecte energètic jo no hi posaria ni un cèntim. Primer no ho tenen clar ni ells ni l'administració i en total el projecte els hi va gran i tens més possibilitats de perdre-hi que no pas guanyar. 
  • Per acabar afegiria que un tal "Ramon de cognom" va ser reelegit i crec que el volen per fer de president, quan li toqui plegar el Fèlix, és de la Unió de pagesos; ja no cal dir res més.  No val la pena plorar, haha. 




 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs haviam si plegues ja, gent com tu sobra a la cooperativa

Ricard ha dit...

Ep crac! Veig que no tens massa clar el verb "haver", "haviam" no existeix, suposo que deus voler dir "a veure", també el "plegues" trobo que no és el verb apropiat, potser "anar" o "marxar", o més col·loquial "fotre el camp".
Bé com estic avesat a aquest llenguatge em faig una idea del que vols dir i em sap greu, ja que no tindràs aquesta sort.