dimecres, de gener 18, 2023

Vergonya de liquidació

 Durant el transcurs d'aquest passat 2022 hem anat cobrant mensualment unes "pagues" que ajuntades han fet el preu final de la collita que varem collir el setembre de 2021, i que ara us detallaré.

Jo a principis de l'any 2022 vaig pronosticar que la liquidació dels raïms seria d'uns 33 cèntims per quilo de raïm, tot i que vaig ser prudent he de dir que em vaig equivocar i no hem arribat a aquesta pasterada, hahaha. 

Bé si agafo tots els diners que m'han ingressat a la llibreta i els divideixo pels quilos entrats en surt a= 0,3210 euros per quilo de raïm, però cal dir que aquest preu hi ha l'IVA menys algun impost fraccional que han descomptat. 

El preu real per quilo que han pagat m'ha sortit a = 0,2925 euros per quilo.  

Tot i que els insums per fer pujar la collita s'han doblat  el preu s'ha quedat enrere ni tan sols han tingut els pebrots de poder augmentar-lo el mateix que el cost de la vida. Quina pena i quina vergonya! Us deixo els preus de l'anterior collita perquè ho veieu clica aquí Felicitats cracs! Tot i tenir la vida resolta no penso callar. Queda dit!


Enllaç recomanat