dimarts, d’agost 05, 2014

Reunió Covides 2 d'agost 2014

No tenia intenció d'assistir a la reunió de Covides de dissabte passat, perquè ja sé de cada any que són una repetició de les anteriors i no es diu res de nou, però la veritat és que com la tarda amenaçava pluja a última hora em vaig decidir anar-hi; per tant vaig arribar amb la reunió començada i vaig seure als darrers llocs. Em vaig avorrir i vaig haver de lluitar per no quedar-me adormit.
No es va dir cap novetat per tant res de nou. Hi va haver votacions per elegir a un membre de la junta, jo no vaig ni votar a favor ni en contra i la majoria del que el van votar ni tan sols el coneixien, però a Covides això ja és normal, el van votar perquè era l'únic candidat i el va presentar la junta. Total una pèrdua de temps i com sempre la liquidació massa petita.