dilluns, de novembre 11, 2019

Revista de Covides

A la revista de Covides hi ha una entrevista a una jove soci que fa poc s'apuntat a la Cooperativa.  Llegint l'article m'ha vingut al cap una anècdota viscuda fa uns anys a l'Hospital Clínic de Barcelona.  
Una dia estava a Barcelona i sobtadament em vaig trobar malament i vaig ingressar al servei d'urgències de l'Hospital Clínic. Estava a un box amb un avi que estava força fotut, però em moltes ganes de xerrar. I bé, com i vam estar un munt d'hores. Al box de davant i van ingresar una monja vella, l'acompanyava una altra monja jove, de fet molt jove, probablement no tenia ni vint-i-cinc anys, i era ben catalana. I aquell avi que tenia per company al box m'anava dient amb una mica de sorna:  "Qui l'ha enganyada a aquesta? Qui? Qui? Qui t'ha enganyat nena per fotre't a monja"
Doncs aquesta anècdota de ja fa uns bons anys em va venir a la memòria. La pregunta seria: Qui t'ha enganyat a fer-te sòcia? ha ha ha. Ai pobre! Que desesperat s'ha d'estar per apuntar-se a una cooperativa carregada de deute!