dilluns, de desembre 02, 2019

Trobada socis. Vi i oli novell

Un cop més Covides va celebrar la tradicional trobada de socis. Enguany deien que hi havia més gent. Felicitats! De fet la trobada de l'arengada com diuen està força bé. Jo personalment trobo que hi ha masses convidats que no reporten cap benefici a l'acte. Enguany hi havia un munt de taules reservades per a tots aquests vividors i cal tenir en compte que el seu esmorzar el paga el soci. En fi com sempre el soci és l'ase dels cops. 

Avui he començat a espodassar una feixa de ceps. En el fons em sap greu perquè són relativament joves (uns 30 anys) i els vaig plantar jo mateix amb la dolla sense l'ajuda de ningú. Però entre el mal que el porc cada any fa, el fet que uns quants ceps han embordonit i el probable tancament del celler de St. Cugat m'he decidit a fer el pas i ara estic valorant si de passada arrenco tota la vinya o només faig aquesta feixa de moment.  Sóc conscient que si no poso una tanca a tot el perímetre valdrà més decidir-se per arrencar i, francament, em veig superat amb la instal·lació d'aquesta barrera que no ser com va ni per on començar.