dijous, de juliol 29, 2021

Propera reunió Covides

 Reunió que no tinc cap intenció d'anar. El sol fet d'imaginar-me que em podria contaminar amb el famós virus  em fa passar totes les ganes d'assistir-hi. A més pel que han d'explicar no val la pena; perquè sempre és per un igual i francament veure com aixequen la camisa als iaios em posa de mal humor. 

Enguany havent arrencat la vinya més gran que tenia tampoc em poden perjudicar gaire més. Que fotin les normes que vulguin que no em poden afectar pas gaire. Si volen ensorrar la Cooperativa no seré jo que aixequi la veu per denunciar-ho. He arribat a un punt que em fot fàstic, sí fàstic de veritat. Així que ja s'ho faran que poc m'importa la seva sort perquè la meva ja no la sento lligada a tota aquesta colla de perdularis. I si volen tancar els cellers endavant!

Bé parlem de coses positives. Allà on hi havia vinya ara hi tinc plantat oliveres. De fet  aprop de 400 oliveres repartides en 5 varietats. Una d'aquestes varietats és registrada i protegida per l'obtentor i cal plantar-la amb el seu permís i cal comprometre's a no propagar-la pel teu compte. Sembla que promet  a veure que ens depararà; el temps dirà.   Les altres varietats són de lliure obtenció i només cal trobar el viver que et proveeixi. Un altra dia en parlaré. Almenys parlar d'oliveres em fa passar el mal humor. És com tirar-me un grapat de purpurina a sobre ... i ... és que a mi.. francament ... sempre m'agrada brillar.   ;)