dimecres, de gener 03, 2024

Comencem 2024

 La propera setmana intentaré comptar la liquidació de la collita del setembre de 2022 que a hores d'ara he admetre que no tinc ni idea de com a anat. Recordo que a una assemblea van dir que sortiria a quaranta (40) cèntims, però cal veure a quin preu real surt i si hi ha algun "trucco" com l'any passat per mirar de maquillar els resultats venent-se patrimoni i fer-lo passar com valor de collita. 

Però bé, ja hi ha veus que escampen l'alerta que la minsa collita d'aquest passat 2023 serà un cop tan dur a la pagesia per poca collita en el seu haver i el baix preu per les despeses d'elaboració que pot suposar, a més d'un, el cop de gràcia a la seves economies i hagin d'abandonar. Els temps dirà, però malauradament la cosa anirà així. Al temps! Sembla que el nou president hagi perdut el control. 



Joan 14,1-6 Jesús va dir als seus deixebles:

Que els vostres cors s'asserenin. Creieu en Déu, creieu també en mi. A casa del meu Pare hi ha lloc per a molts; si no n'hi hagués, ¿us podria dir que vaig a preparar-vos-hi estada? I quan hauré anat a preparar-vos-la, tornaré i us prendré amb mi, perquè també vosaltres estigueu allà on jo estic. I allà on jo vaig, ja sabeu quin camí hi porta.
Tomàs li pregunta:
--Senyor, si ni tan sols sabem on vas, com podem saber quin camí hi porta?
Jesús li respon:
--Jo sóc el camí, la veritat i la vida. Ningú no arriba al Pare si no és per mi.