dilluns, de juliol 20, 2009

Al Sr. Lluís i a tothom.


Els posts d’aquest bloc estan basats sobre la veritat d’uns fets que dia a dia, podem veure i són certs, agradin o no. No és la meva intenció venir a difamar a ningú, però hi ha llacunes que personalment m’interessa remarcar.

Estic convençut que el Sr. Lluís i d’altres de molt bona fe treballen, sacrificant hores personals i de lleure, pel bé de la pagesia, però malauradament són una minoria dins el sindicat.

Lamentablement, els fets canten, el sindicat està al servei dels sociates i l’espanyolisme en general, i jo en sóc el primer en lamentar-ho.

Des d’aquí animo a tots els Lluís de bona fe que treballin i plantin cara als poques vergonyes que de manera egoista i partidista només busquen el seu bé personal i enfonsar el sector.

3 comentaris:

lluis ha dit...

No voldria convertir aixó en un rosari però tornes a generalitzar i no o puc acceptar. Si coneguessis al Lluís ja sabries que no és de bona fe, sabries que soc un lluitador, que no afluixo fàcilment. Com pots veure la meva trajectòria sindical ja te uns quants anys, sé una mica de què parlo. Suposo que ets afectat d'alguns problemes que tens amb el Sindicat de la Unió de Pagesos, que desconec i que afecten a un territori molt concret, però que per falta de informació, per un gran desconeixement sobre el funcionament del Sindicat, i potser, per algun polsim de mala intenció o/i rebuig cap al Sindicat, intentes fer extensiu a tot un Sindicat d'abast nacional, Catalunya, amb molts sindicalistes i molts més afiliats, amb ideologies i militàncies molt diferents, inclús alguns amb carnet de partit. De on treus que som una minoria els que ens sacrifiquem i dediquem hores al Sindicat?. Coneixes els funcionament del Sindicat de la Unió de Pagesos o només te'l imagines?.
Sense ànim d'ofendre, em sembla que has perdut "el senderi" quan afirmes, amb tota la solemnitat, que la Unió de Pagesos "...està al servei dels sociates i l'espanyolisme en general". Per fer aquesta mena d'afirmacions sobre un Sindicat d'abast nacional s'han de tenir probes força contundents. Et creus tot el que dius?
Probablement tens un problema amb el Sindicat a la teva comarca, ...fes-nos el favor a la resta de sindicalistes de no posar-nos al mateix farcell. Siguis sincer i parla amb noms i cognoms, ...i no generalitzes més, és senyal d'ignorància i desconeixença.

Ricard ha dit...

Vas ben equivocat, ni generalitzo ni tinc cap problema amb Unió de Pagesos ni he perdut res de res, a més, porto les més bones intencions al denunciar el que es pot veure i palpar, a Alt Penedès i a la resta del país. Qui potser no porta bones intencions són els capdavanters del sindicat.

A vegades el fet d’ésser a dins et priva de perspectiva i aleshores els arbres no et deixen veure el bosc. Jo, humilment, et recomanaria que t’assabentis del que es cou dins el sindicat. Pregunta als teus col·legues de l’Alt Penedès les seves maniobres brutes per posar un sociata aliè al sector al Consell Regulador, demana que t’expliquin que els van prometre, a veure si et diuen la veritat? Després intenta ser imparcial i jutja tu mateix.

Ricard ha dit...

Lamento haber esborrat un comentari que complia les condicions per haver estat publicat. Hem sap greu. Senzillament em vaig equivocar de tecla i ja no ho vaig poguer recuperar.